Documentaire in Twee Klaveren

Hier kan je terecht met al je vragen en/of opmerkingen over de komende of afgelopen FNM, en feedback over het forum.
Plaats reactie
Arjan
FNM Organizer Emeritus
Berichten: 1152
Lid geworden op: 23-09-2013 04:25

Documentaire in Twee Klaveren

Bericht door Arjan » 16-12-2015 00:58

Hallo iedereen,

Ik kreeg vandaag dit verzoek. Wat vinden jullie er van?
Vinden jullie het bezwaarlijk of juist leuk?! :) Of maakt het
je niet uit?
Hoi,

Ik zou graag iets willen vragen met betrekking tot jullie magic games avonden en dagen en avonden.
Ik volg samen met een aantal mede studenten een cursus traject korte documentaire maken. Voor een
film oefening, zouden ik en mijn teamgenote, heel graag ergens eind december of begin januari bij jullie
willen filmen. We willen graag een impressie filmen van wat er gespeeld wordt maar voornamelijk de sfeer
en de game en spel cultuur weergeven. Zou dit bij jullie mogen? Het filmen duurt ongeveer 45 minuutjes
en we stellen ons, als dat belangrijk is voor de concentratie van de spelers, aan de zijkant op. Wij filmen
maar met zijn tweeën, dus we zijn een klein team. We zouden het heel leuk vinden om bij jullie te mogen
filmen,en ook erg op prijs stellen. Mocht dit oke zijn, krijgen jullie het eindresultaat natuurlijk te zien
(korte impressie film van zo'n 5 minuten) Ik hoor heel graag van jullie!

Met vriendelijke groeten,

Elsa Schagen


Branko
Apprentice
Berichten: 14
Lid geworden op: 27-06-2015 12:43

Bericht door Branko » 17-12-2015 17:04

Lijkt me leuk, ook een goede manier om misschien nog meer spelers te trekken?:)

Hardtrack
Official Judge
Berichten: 254
Lid geworden op: 01-10-2013 21:22

Bericht door Hardtrack » 17-12-2015 21:15

Reclame is goed!
Jan Jaap Vermeire
Level 2 judge
DCI 2072829033

Terence
Sorcerer
Berichten: 99
Lid geworden op: 27-08-2014 14:25

Bericht door Terence » 18-12-2015 14:04

Wat is de insteek van deze dames met de documentaire ?

Als het iets is van kijk deze nerds eens in hun natuurlijke omgeving achtig iets weet ik niet of we dat wel zouden willen.

Als het het echt iets objectiefs is waar het spel en mensen gewoon normaal worden neer gezet dan is het geen probleem.

Arjan
FNM Organizer Emeritus
Berichten: 1152
Lid geworden op: 23-09-2013 04:25

Bericht door Arjan » 18-12-2015 15:06

Terence schreef:Wat is de insteek van deze dames met de documentaire ?

Als het iets is van kijk deze nerds eens in hun natuurlijke omgeving achtig iets weet ik niet of we dat wel zouden willen.

Als het het echt iets objectiefs is waar het spel en mensen gewoon normaal worden neer gezet dan is het geen probleem.
Ik kreeg dit antwoord:
Ja, wij weten dat het gaat om een strategisch kaartspel. Ik ben zelf heel erg opgegroeid met verschillende kaartspellen (klaverjassen, poker etc) die binnen mijn familie werden gespeeld, vandaar mijn nieuwsgierigheid. Nou, het gaat om een ultra korte docu, maar 5 minuten. De opdracht is om in een wereld te duiken die wie niet kennen, wat sfeer impressies te krijgen, en mochten er mensen zijn die het leuk vinden om iets korts te vertellen over wat ze leuk vinden aan het spel en de bijeenkomsten, dan graag. Dit monteren we er dan in

Plaats reactie