Speelgroep Amsterdam- join the party!

Zoek je mensen om mee te spelen en/of te oefenen? Standard, Modern, Legacy, Commander of Pauper? Plaats hier je oproepje!
Plaats reactie
ThomasBrom
Dragonmaster
Berichten: 115
Lid geworden op: 22-12-2013 16:49

Speelgroep Amsterdam- join the party!

Bericht door ThomasBrom » 12-06-2014 22:50

Beste allemaal,

zoals u mischien al weet komen er binnenkort best wat grote toernooien aan.

er komen PTQ's aan waarvan het formaat modern is.
er komen wmcq's en zelfs een grand prix waarvan het formaat standard is.

Ik wil een speelgroep opzetten die met enige regelmaat in de twee klaveren bijeen zal komen om decks te testen en naar toernooien zal gaan.

het doel is om het betreffende format te doorgronden en om een mogelijkheid te geven om je deck uitgebreid door te nemen in een gevarieerde metagame.

______________

Standard is momenteel een grijs gebied.
we weten niet wat voor impact m15 zal hebben op het formaat. dit geld ook voor modern, echter is hier de card pool aanzienelijk groter en als gevolg zal een enekele set niet zoveel impact hebben als bij standard.

Mijns inziens heeft het dan ook nog niet zoveel zin om te gaan testen voor standard voordat m15 uit is.

daarom ben ik van plan om mij de komende tijd vooral te focussen op modern.

voor modern ziijn er de komende tijd in utrecht redelijk wat toernooien te vinden. de eerstvolgende is 22 juni.

ik wil voor dit toernooi uitbundig gaan oefenen.

Heb je interesse en wil je graag onderdeel worden van de playgroup laat het me weten via een post in deze thread of een berichtje naar mij persoonlijk.

de tijden waarop gespeeld kan worden zullen besproken worden naarmate er aanmeldingen binnenkomen.

ook zal ik in dit gedeelte van het forum decks bespreken en proberen de huidige meta uiteen te zetten

ik hoor het graag jongens

groetjes, Thomas :D

Pascal
Legend
Berichten: 262
Lid geworden op: 02-10-2013 09:16

Bericht door Pascal » 16-06-2014 10:40

Leuk initiatief!

Ik heb de laatste tijd helaas was minder tijd voor Magic dan ik graag zou willen (zelfs FNM lukt me vaak niet) dus ik betwijfel of ik regelmatig mee zal kunnen naar de toernooitjes. Dat gezegd zou ik het wel heel leuk vind om mee te doen met de testavondjes enzo.

Plaats reactie