[Spoilers] Journey into Nyx

Over nieuwe kaarten, nieuwe sets, promos etc.
Wingman
Sorcerer
Berichten: 77
Lid geworden op: 30-03-2014 20:35

Bericht door Wingman » 10-04-2014 12:08

Arjan schreef: Je weet dat de casting cost van de andere goden nog niet duidelijk is toch? (ik vraag het maar voor de zekerheid! :wink:)
Oeps nee had ik even niet door nog, maar ik ben in elk geval wel even blij geweest.
We gaan het dan wel merken!

De nieuwe Ajani is wel geweldig, de ultimate ablity zou ik misschien niet eens willen gebruiken... De andere twee +1 abilities zijn echt geweldig.

Ik word er nog steeds wel blij van gelukkig.

"Constellation" is gewoon een duur woord voor 'enter the battlefield trigger' als ik het goed lees. Nu nog een paar leuke bounce-spells erin.
DCI 7213772760

Pascal
Legend
Berichten: 262
Lid geworden op: 02-10-2013 09:16

Bericht door Pascal » 10-04-2014 13:28

En daar is Kruphix!

Afbeelding

Alhouwel voor deze kaart hetzelfde geldt als voor Keranos, vind ik deze toch wel wat leuker om omheen te bouwen. Die laatste ability is redelijk uniek (al jaren niet zo'n ability in Standard gehad) en heeft veel potentie qua ramp decks.

Ik denk persoonlijk dat de combinatie met Sphinx's Revelation nutteloos is omdat de gemiddelde rev je al genoeg oplevert en dit typisch gevalletje win-more is. Maar een UG ramp deck dat op beurt 5 een Worldspine Wurm kan spelen lijkt me wel genieten geblazen :)

Arjan
FNM Organizer Emeritus
Berichten: 1152
Lid geworden op: 23-09-2013 04:25

Bericht door Arjan » 10-04-2014 14:24

Pascal schreef:En daar is Kruphix!

Afbeelding

Alhouwel voor deze kaart hetzelfde geldt als voor Keranos, vind ik deze toch wel wat leuker om omheen te bouwen. Die laatste ability is redelijk uniek (al jaren niet zo'n ability in Standard gehad) en heeft veel potentie qua ramp decks.

Ik denk persoonlijk dat de combinatie met Sphinx's Revelation nutteloos is omdat de gemiddelde rev je al genoeg oplevert en dit typisch gevalletje win-more is. Maar een UG ramp deck dat op beurt 5 een Worldspine Wurm kan spelen lijkt me wel genieten geblazen :)
Hmm, wel jammer dat hij 4/7 is. Deze vraagt natuurlijk om een follow-up Prime Speaker Zegana. :D Je pakt dan alleen slechts 4 kaartjes. :) Eerlijk gezegd vind ik de 'You have no maximum hand size' echt tegenvallen. Dat is meestal toch meer iets EDH-achtigs. :( Ik denk echter wel dat Kruphix behoorlijk makkelijk te activeren is. Als je nu kijkt naar de UG-ramp decks met bv. Arbor Colossus en Kiora's Follower, staat hij echt in no-time aan.

Arjan
FNM Organizer Emeritus
Berichten: 1152
Lid geworden op: 23-09-2013 04:25

Bericht door Arjan » 10-04-2014 15:33

Oei, deze is wel nasty!

Afbeelding

Arjan
FNM Organizer Emeritus
Berichten: 1152
Lid geworden op: 23-09-2013 04:25

Bericht door Arjan » 11-04-2014 16:17

Iets voor in mono-blauw?

Afbeelding

Prima cubekaartje, maar op zich niet heel opwindend.

Afbeelding

Een centaur lord! :D

Afbeelding

Okay, ga maar lekker los met Corpsejack Menace! :)

Afbeelding

Wingman
Sorcerer
Berichten: 77
Lid geworden op: 30-03-2014 20:35

Bericht door Wingman » 11-04-2014 17:29

Arjan schreef:
Wingman schreef:Ja het heeft wel even geduurd, maar nu druppelen de spoilers toch binnen op MythicSpoiler:
http://mythicspoiler.com/

Ik zie alvast erg leuke abilities enne... wat is de mana cost van de nieuwe goden insane laag! Kom maar op :twisted: !
Je weet dat de casting cost van de andere goden nog niet duidelijk is toch? (ik vraag het maar voor de zekerheid! :wink:)
Tsja dat had ik gemist, dan zijn ze 'normaal'. Maar ik wil er nog steeds best mee spelen :wink:

Verder zie ik ook wel wat in de nieuwe Ajani. De +1 abilities zijn echt prima. Je zou bijna de ultimate ability niet willen gebruiken...
DCI 7213772760

Arjan
FNM Organizer Emeritus
Berichten: 1152
Lid geworden op: 23-09-2013 04:25

Bericht door Arjan » 12-04-2014 01:42

Wingman schreef:
Arjan schreef:
Wingman schreef:Ja het heeft wel even geduurd, maar nu druppelen de spoilers toch binnen op MythicSpoiler:
http://mythicspoiler.com/

Ik zie alvast erg leuke abilities enne... wat is de mana cost van de nieuwe goden insane laag! Kom maar op :twisted: !
Je weet dat de casting cost van de andere goden nog niet duidelijk is toch? (ik vraag het maar voor de zekerheid! :wink:)
Tsja dat had ik gemist, dan zijn ze 'normaal'. Maar ik wil er nog steeds best mee spelen :wink:

Verder zie ik ook wel wat in de nieuwe Ajani. De +1 abilities zijn echt prima. Je zou bijna de ultimate ability niet willen gebruiken...
Ik vind het lastig om Ajani op waarde te schatten. Zijn eerste abilities zijn zonder meer sterk, maar hij kan zichzelf niet beschermen en 5 mana is niet niks. Ik vind het in ieder geval een hele mooie kaart om te zien. Dat is in ieder geval mooi meegenomen! :) Ik had hem graag een manaatje goedkoper gezien. Ik denk dat ik hem nu niet goed genoeg vind voor bv. mijn cube, maar wie weet heb ik het bij het verkeerde eind. Zou ik helemaal niet erg vinden. ;)

Arjan
FNM Organizer Emeritus
Berichten: 1152
Lid geworden op: 23-09-2013 04:25

Bericht door Arjan » 12-04-2014 20:47

Slechts 3 mana! :shock:

AfbeeldingAfbeelding

ThomasBrom
Dragonmaster
Berichten: 115
Lid geworden op: 22-12-2013 16:49

Bericht door ThomasBrom » 12-04-2014 20:51

Net klaar met het kijken van Pax east via twitch.

athreos is best wel interresant!

de genesis hydra uit m15 was ook een gave kaart.

wat ik vooral leuk vind is zwart groene garruk en het feit dat er ergens op het internet nog een planeswalker uit conspiracy gespoiled is!!!!!

Wooot wooot ik check hier straks wel terug op het moment dat ik hem gevonden heb

joostmuis
Sorcerer
Berichten: 53
Lid geworden op: 09-11-2013 14:27

Bericht door joostmuis » 12-04-2014 23:30

Arjan schreef:Slechts 3 mana! :shock:
Shit, net mijn geralf messenger en xathrid necromancer geruild....
Plus, nu heeft straks iedereen een rest in Peace in zijn sideboard.

Wel erg vette kaart!

Plaats reactie