[Spoilers] Journey into Nyx

Over nieuwe kaarten, nieuwe sets, promos etc.
Pascal
Legend
Berichten: 262
Lid geworden op: 02-10-2013 09:16

Bericht door Pascal » 17-04-2014 13:19

"Gewoon" Oblivion Ring is altijd een Standard staple geweest volgens mij. :)
Mijn UW Control wil nog wel één of twee spelen naast de Detention Spheres.

Prachtige art ook trouwens, van Deicide.

Arjan
FNM Organizer Emeritus
Berichten: 1152
Lid geworden op: 23-09-2013 04:25

Bericht door Arjan » 17-04-2014 15:39

Ik vind Deicide geen leuke kaart. Maak je een heel deck rondom een god, en het kost ook best veel moeite om de goden actief te krijgen, en dan pats-boem-weg-met-je-god op instant speed voor een lousy 2 mana. Dat ze je god weghalen met Oblivion Ring vind ik prima, maar om ze dan meteen allemaal uit je deck te halen vind ik zogezegd nogal een letdown. :(

Pascal
Legend
Berichten: 262
Lid geworden op: 02-10-2013 09:16

Bericht door Pascal » 17-04-2014 16:04

Ik vind de kaart ook belachelijk sterk, en flauw dat ie zo specifiek ontworpen is voor deze set. Ik hou sowieso niet van zulke specifieke kaarten, voelt als lui design.

Ragnar
Dragonmaster
Berichten: 141
Lid geworden op: 06-01-2014 15:52

Bericht door Ragnar » 18-04-2014 12:23

Altijd chill als je revoke existence speelt en er een kaart komt die ineens instant wordt met een upside tegen goden:)

Pascal
Legend
Berichten: 262
Lid geworden op: 02-10-2013 09:16

Bericht door Pascal » 18-04-2014 13:05

De hele set is gespoiled: http://www.wizards.com/magic/tcg/articl ... ntonyx/cig

Ik ben zeer enthousiast, power level lijkt veel hoger te liggen dan Born Of The Gods en ik zie heel veel kaarten die me geweldig lijken in draft/sealed.
Wit lijkt me op eerste gezicht de sterkste kleur. Wat jullie?

Arjan
FNM Organizer Emeritus
Berichten: 1152
Lid geworden op: 23-09-2013 04:25

Bericht door Arjan » 18-04-2014 14:00

Ragnar schreef:Altijd chill als je revoke existence speelt en er een kaart komt die ineens instant wordt met een upside tegen goden:)
Booh! :P
Pascal schreef:De hele set is gespoiled: http://www.wizards.com/magic/tcg/articl ... ntonyx/cig

Ik ben zeer enthousiast, power level lijkt veel hoger te liggen dan Born Of The Gods en ik zie heel veel kaarten die me geweldig lijken in draft/sealed.
Wit lijkt me op eerste gezicht de sterkste kleur. Wat jullie?
Rood krijgt iig weer veel removal, maar de creatures van rood zijn wel erg meh. Zwart ziet er volgens mij wel redelijk goed uit, maar overall vind ik het nog lastig om te zeggen welke kleur ik het beste vind. Ofschoon er zeker wel wat agressieve kaarten in de set zitten zoals de 3/1 voor twee mana, zie ik ook best veel goede blockers. Wit krijgt in deze set meer tools om control te gaan. Vraag is natuurlijk of dat genoeg is, aangezien er maar één booster Journey into Nyx wordt gedraft.

Plaats reactie