Site WotC

Check hier voor nieuws over Magic, toernooiverslagen en andere onderwerpen die niet onder andere kopjes vallen.
Plaats reactie
Arjan
FNM Organizer Emeritus
Berichten: 1152
Lid geworden op: 23-09-2013 04:25

Site WotC

Bericht door Arjan » 05-07-2014 14:08

Ik weet niet of hier ook mensen zijn die af en toe hun PW-punten checken op de site van WotC, maar het lukt mij de laatste tijd regelmatig niet om in te loggen. De site lijkt ook al een tijd lang niet te zijn geupdate. Ervaren jullie dezelfde problemen met inloggen?

Arjan
FNM Organizer Emeritus
Berichten: 1152
Lid geworden op: 23-09-2013 04:25

Bericht door Arjan » 05-07-2014 14:21

Hmmm, aanvankelijk verwees mijn oude bookmark ook naar de nieuwe site, maar nu niet meer. Ik was derhalve in de veronderstelling dat de site plat lag en dat ze gewoon aan het kloten waren, hetgeen niet zo gek is als je ziet hoe WotC online dingen zoals MTGO runt. :P

Anyway, nu zie ik dat de nieuwe site al een tijdje up and running is. :)
Het is wel even wennen. Ondanks dat ik net liep te zeuren vond ik de oude site eigenlijk wel prima. Ik heb het idee dat ik nu een menuutje moet aanklikken om te kijken of er iets interessants is, terwijl je dat voorheen gewoon in één oogopslag zag met event-coverage en links naar columns op één pagina zoals in de onderstaande link te zien is.

http://archive.wizards.com/Magic/Magazine/Default.aspx

Wingman
Sorcerer
Berichten: 77
Lid geworden op: 30-03-2014 20:35

Bericht door Wingman » 06-07-2014 13:26

Ja ik zag inderdaad dat de site voor PlanesWalker Points een hele nieuwe lay-out heeft. Leuk voor de enkele keer dat ik ook daadwerkelijk mijn PW-points check.
Niet ontoepasselijk voor M15 speelt Garruk een hoofdrol.
De oude bookmark kan nog steeds gebruikt worden:

http://www.wizards.com/Magic/PlaneswalkerPoints
DCI 7213772760

Arjan
FNM Organizer Emeritus
Berichten: 1152
Lid geworden op: 23-09-2013 04:25

Bericht door Arjan » 18-09-2014 22:40

Wow, ik blijf mij er toch over verbazen dat als je een goed overzicht zoekt voor de
nieuwe kaarten dat je dan zeker niet op de site van WotC zelf moet kijken. Ten eerste
al lastig om het overzicht überhaupt te vinden, en vervolgens ook nog eens totaal niet
overzichtelijk neergezet. Bizar! :shock:

Plaats reactie