Even voorstellen...

Nieuw op het forum van FNM Amsterdam? Stel je even voor! ;)
Arjan
FNM Organizer Emeritus
Berichten: 1152
Lid geworden op: 23-09-2013 04:25

Even voorstellen...

Bericht door Arjan » 01-10-2013 17:32

Hoi!

Ik ben Arjan en ik organiseer sinds september 2013 samen met Jan Jaap de FNM in Amsterdam. Ik ben ooit eens begonnen met Magic op de middelbare school, maar speel eigenlijk pas weer sinds M10 en was weer vrij snel hooked.

Mijn favoriete formaten zijn Draft, Modern, Standard en daarnaast heb ik nog een eigen cube. Ik heb mijn hele cube online gezet en je kan hem zelfs even proefdraften als je dat leuk vindt. ;) http://cubetutor.com/draft/50

Groet,

Arjan

Hardtrack
Official Judge
Berichten: 254
Lid geworden op: 01-10-2013 21:22

Bericht door Hardtrack » 01-10-2013 21:26

En ik ben dan Jan Jaap, level 2 judge. Ik ben ooit begonnen rond Ice Age op de middelbare school, maar kort daarna weer gestopt en heb het rond Scourge weer opgepakt. Sinds Ravnica speel ik prereleases (nog geen één gemist sindsdien) en ik ben vrij kort daarna judge geworden.

Ik heb niet echt een favoriet formaat, ik vind het vooral leuk regelmatig te wisselen van deck en formaat. Tot ziens op de FNM of andere toernooien!
Jan Jaap Vermeire
Level 2 judge
DCI 2072829033

Pascal
Legend
Berichten: 262
Lid geworden op: 02-10-2013 09:16

Bericht door Pascal » 02-10-2013 09:32

Hallo!

Ik ben Pascal. Ik woon in Amsterdam en speel daar regelmatig Standard, Modern en Limited met vrienden en op de FNM. Ik beschouw mezelf als een casual speler (PTQ's en GPT's zijn me te fanatiek), maar wie weet verandert dat in de toekomst :)

Ik ben op de middelbare school begonnen ten tijde van Tempest ong. Daarna heb ik het spelletje 10 jaar laten liggen om het tijdens Scars of Mirrodin weer op te pakken.

Ik ben redelijk actief op Nedermagic, dus neem daar een kijkje als je wilt ruilen o.i.d. (pascalvanbaren).

Tot op de FNM!

Dzy
Newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 07-10-2013 15:48

Bericht door Dzy » 07-10-2013 15:49

Ik ben Jan van der Vegt ook bekend als Dzy, ik speel veel magic online en redelijk wat competitief magic :)

Wingman
Sorcerer
Berichten: 77
Lid geworden op: 30-03-2014 20:35

Bericht door Wingman » 02-04-2014 23:25

Hoi allemaal! Even voorstellen...

Ik ben Emile en woon en werk in Amsterdam.
Magic speel ik sinds ca. 2 jaar (vanaf Avacyn Restored). Ik hou van lekker spelen voor de fun, dus ik ben te vinden op prereleases en op de FNM met draft en af en toe standard.
DCI 7213772760

Wingman
Sorcerer
Berichten: 77
Lid geworden op: 30-03-2014 20:35

Bericht door Wingman » 02-04-2014 23:56

Wingman schreef:Hoi allemaal! Even voorstellen...

Ik ben Emile
Realiseer me net dat het waarschijnlijk toch wel handig is om te verduidelijken dat ik Emile "S'' ben.

Ach, heb ik meteen even met het forum kunnen oefenen.
DCI 7213772760

JJV
Newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: 06-04-2014 08:03

Bericht door JJV » 06-04-2014 08:09

Jacob Jan ,
(de 'andere' JJV) en speel magic sinds alliances.
zo bleek..
Ik heb 2 jaar terug mn bulk aan dure kaarten verkocht, al kom ik af en toe nog wel wat verdwaalde decks tegen dat ik denk.. o ja... :oops:

Sindsdien speel ik vooral limited events
al moet ik bekennen dat ik voordien ook altijd met een eigen brew speelde als ik bepaalde kaarten niet kon vinden, maar wel met ongeveer zo'n deck wilde spelen...

Daarnaast speel ik liever met een deck dat 1x op een event de onderkaak van de tegenstander op tafel laat belanden van verbazing .. dan een deck wat de helft van de aanwezigen speelt.
~\v/~

dominicnzl
Sorcerer
Berichten: 79
Lid geworden op: 19-04-2014 13:01

Bericht door dominicnzl » 19-04-2014 13:20

Ik ben Dominic en ik hou van taart.

Op de middelbare school begonnen met Fallen Empires / 4th Ed. Ik weet nog heel goed dat de eerste pakjes een Greed had en een Icatian Phalanx. Qua powerlevel zijn we nu wel wat anders gewend... Volgens mij ben ik ergens met Weatherlight gestopt en toen heb ik m'n hele verzameling in de papierbak gedaan.

Een paar jaar geleden begonnen opeens niet-Magic vrienden Duels of the Planeswalkers te spelen. Voor de grap hebben we een paar real life decks gemaakt en dat is uit de hand gelopen. Sinds Innistrad speel ik weer, liefst standard / draft. Modern wil ik langzaamaan een entree in maken maar ik merk dat ik een enorme kenniskloof heb mbt sets < SOM block.

Naast de fnm in 2 Klaveren speel ik af en toe in Alphen aan den Rijn op de woensdagavond.

Sarkosos Simon
Newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 15-05-2014 20:13

Bericht door Sarkosos Simon » 15-05-2014 20:54

Halo ik ben Simon AKA Sarkosos (niet vragen waarom ik zo'n nickname heb weet ik ook niet)

Ik ben 15 en ik ben net begonnen met MTG ik hoop nog veel te leren en ik hoop nog veel tips van jullie te krijgen.
Nog een jonkie dus als ik iets niet snap niet haten a.u.b. :)

Carrooga
Apprentice
Berichten: 5
Lid geworden op: 22-05-2014 20:14

Bericht door Carrooga » 22-05-2014 20:22

Hoi,

Ik ben Christophe Reijman. Al 16 jaar aan het spelen en sinds Time Spiral doe ik sporadisch pogingen ptq's te spelen, FNM's en andere toernooien. Ook speel ik graag potjes Commander (triggers stacken en ALLES in de gaten houden, ik hou daarvan).

Ik speel het liefst groen en blauw en hou ook van een offbeat deck op z'n tijd. Ik woon in Haarlem, maar speel liever in Amsterdam. De tijden waarop gespeeld wordt zijn vaak handiger voor mij.

Naast mijn interesse voor M:tG ben ik tekendocent en maak ik zo nu en dan nog eens een leuke tekening (of een geboortekaartje :D) of schilderij. Kaarten alteren heb ik me nog niet aan gewaagd, maar wie weet 8)

Ik zie jullie graag weer op een volgende FNM, als ik kan!
Proud member of team Cloverfield

Plaats reactie