Even voorstellen...

Nieuw op het forum van FNM Amsterdam? Stel je even voor! ;)
DKBonnes
Apprentice
Berichten: 6
Lid geworden op: 10-06-2014 13:51

Bericht door DKBonnes » 10-06-2014 14:52

Heya!

Ik ben Kim, ik ben een Legacy fan maar ik bezit ook drie Modern Decks (Ben een paar keer op de Modern FNM in Klaveren geweest).

MtG heeft een beetje op een laag vuurje gestaan de afgelopen 6 maanden grootendeels doordat mijn speler groep vrij onverwachts voor een groot deel stopte met MtG.

Anyway, ik ben weer wat actiever geworden en hoop snel weer een Modern FNM mee te maken.
DCI: 2300038780

bennotsi
Apprentice
Berichten: 5
Lid geworden op: 15-07-2014 13:19

Bericht door bennotsi » 15-07-2014 13:30

Ik ben Ben en woon ook in Amsterdam. Net als veel mensen hier ben ik begonnen met Magic tijdens de middelbare school, ten tijde van Stronghold.

Ik speel bijna alleen maar Legacy, maar een enkele keer draft ik wel eens wat.

Ik zou graag wat meer toernooien spelen met name 's avonds doordeweeks, maar in Amsterdam komen Legacy toernooien niet zo vaak voor en in het weekend heb ik vaak weinig tijd.

Ik overweeg wel eens om een Modern deck te maken, maar het format spreekt me nog niet echt aan omdat ik de snelheid en complexiteit van Legacy gewend ben en juist die aspecten van het format heel erg waardeer.

Cybey
Apprentice
Berichten: 8
Lid geworden op: 15-07-2014 14:53

Bericht door Cybey » 17-07-2014 09:05

Hallo, mijn naam is Arjen en woon in Amsterdam. Zoals velen ben ik op de middelbare school begonnen met Magic spelen ten tijde van Ice Age. Na een paar jaar is Magic bij mij op een lager pitje komen te staan (lees: niet gespeeld) totdat ik ben gaan studeren waar ik mensen leerde kennen die speelden en ben vanaf daar het weer gaan oppakken.

Ik speel regelmatig met vrienden Magic, waar voornamelijk Legacy gespeeld wordt. Zelf vind ik dit een interessant en divers format om te spelen waar elke kleine beslissing uitmaakt voor de uitkomst van het spel.

Graag zou ik vaker toernooien spelen 's avonds, en dan met name Legacy toernooien. Ik bezit een Modern deck, maar ben niet heel bekend met het format, en het format lijkt voor mij (gezien voornamelijk mijn Legacy ervaring) erg traag. Dit betekent echter absoluut niet uit dat ik niet geïnteresseerd ben in het spelen van Modern toernooien.

Yivry
Newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 17-07-2014 09:24

Bericht door Yivry » 17-07-2014 09:56

My turn! Ik ben Dave en ik woon niet in Amsterdam ;) (Amstelveen jonguh!)
Ook mijn eerste kennismaking met Magic was op de middelbare school, maar meer dan een paar potjes met preconstructed decks van een vriend was het niet.

Later tijdens mijn studie (ten tijde van Ravnica) bij de studievereniging opnieuw in aanraking gekomen, en sindsdien speel ik af en aan, voornamelijk Legacy (al overweeg ook ik steeds vaker om ook een Modern deck in elkaar te zetten).

JaroK.
Apprentice
Berichten: 15
Lid geworden op: 01-11-2014 13:57

Bericht door JaroK. » 01-11-2014 14:05

Hoi! Ik ben Jaro, ik woon in Diemen en ik ben met Magic begonnen rond M11. Het begon een beetje soms weer spelen soms weer even niet, maar nu hoop ik vast te blijven spelen :)
Burn is my jam, Blaze for 20 is the dream. Mono-Red Burn in Modern&Legacy. Sen Triplets&Ayli, Eternal Pilgrim in Commander.
--------------------
DCI 5213584412
Jaro Kuiken

osiwm
Apprentice
Berichten: 7
Lid geworden op: 14-11-2014 15:51

Bericht door osiwm » 14-11-2014 16:07

Hoi, ik ben Tijs.

Magic al sinds het spelletje bestaat, en heb heel lang elke maandag gedraft in 2 klaveren. De FNM nu geloof ik 2x bezocht.

SunaNoGaara
Newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 16-11-2014 00:19

Bericht door SunaNoGaara » 16-11-2014 00:28

Hey, nou ik ben Jurre.

Ik woon in Zaandam en speel nu ongeveer 4-5 maanden magic :) Vooral op school en bij m'n oom thuis. Gisteren m'n eerste fnm gehad en beviel mij erg goed.

Kan niet wachten op een volgende Modern toernooi !

Dr. J
Sorcerer
Berichten: 73
Lid geworden op: 19-04-2015 10:15

Jeroen

Bericht door Dr. J » 19-04-2015 10:29

Hallo daar,

Ik ben Jeroen. Ik speel Magic sinds Tempest (1997). Ik ben er niet jaren 'uit' geweest, maar de ene periode (zoals nu) ben ik er wat fanatieker mee bezig dan de andere. Voornamelijk casual met een vast groepje vrienden, soms op prerelease of ander evenement.

Afgelopen vrijdag pas voor het eerst(!) bij FNM geweest, maar het lijkt me leuk om dat vaker te doen.

Jens
Newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 21-08-2015 13:07

Bericht door Jens » 21-08-2015 13:14

Hallo allemaal,

Ik ben Jens, speel nu al sinds Khans weer magic. Vooral EDH / limited maar ook wel eens een FNM als ik er een deck voor kan maken. :)

Matthijs
Apprentice
Berichten: 6
Lid geworden op: 24-09-2015 15:21

Bericht door Matthijs » 26-09-2015 10:01

Hallo allen,

Ik ben Matthijs. In een lang verleden begonnen tijdens Weatherlight en t/m Mercadian Masques enthousiast gespeeld op de middelbare school, universiteit en de maandagavond draft in de Twee Klaveren.

Daarna heel lang andere dingen gedaan, maar nu weer begonnen met EDH spelen met vrienden. De FNM haal ik vaak niet, omdat ik alle doordeweekse avonden werk als sportinstructeur. Ook in de weekends vaak bezet dus een dagje kaarten is helaas zeldzaam. Toch hoop ik sporadisch langs te kunnen komen, misschien een keertje mee te draften oid. Modern en Standard lijken me financieel geen goed idee voor iemand die er 15 jaar uitgeweest is.

Heb altijd interesse om EDH spelers te ontmoeten!

Plaats reactie