Even voorstellen...

Nieuw op het forum van FNM Amsterdam? Stel je even voor! ;)
Arjan
FNM Organizer Emeritus
Berichten: 1152
Lid geworden op: 23-09-2013 04:25

Bericht door Arjan » 14-10-2016 13:31

Cuddles schreef:Hoi allemaal!

Mijn naam is Andrew, en ik wil weer een beetje gaan beginnen met Magic. Ik speel sinds 1997 met veel pauzes tussendoor, en door Kaladesh zijn mijn spelverslavingsgevoelige handen weer gaan jeuken! Verder zoek ik groepen om mee te oefenen om binnenkort weer een paar toernooitjes te kunnen pakken!

Groetjes!
Hoi Andrew,

Welkom! Ben jij toevallig de Andrew die vroeger ook al zo'n enorme standardcollectie had en ook al in 2 Klaveren kwam? Of niet? :)

Ps. Ik zie nu je volledige naam bij Dustin Sealed. Ja dus. Leuk dat je terugbent! Nogmaals welkom! ;)

WouterSFK
Newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 05-09-2016 08:55

Bericht door WouterSFK » 16-10-2016 12:03

Hi!

Mijn naam is Wouter, ben 26 jaar en heb veel gespeeld op de middelbare school rond het Onslaught block en Mirrodin block (daarna nog enkele keren teruggekeerd).

Ik zoek een groep om mee te oefenen (liefst in een casual setting gezien m'n oude decks). Draft klinkt leuk, maar heb er nog geen ervaring mee.

Wat zijn dé Magic-avonden/dagen/gelegenheden in Amsterdam? Ik weet dat Friends&Foes in de Van Woustraat op dinsdagen om de week drafts wil organiseren, maar heb het idee dat er (nog) niet casual wordt gespeeld.

Hardtrack
Official Judge
Berichten: 254
Lid geworden op: 01-10-2013 21:22

Bericht door Hardtrack » 16-10-2016 18:23

Welkom! Er word weinig casual gespeeld in winkels of cafes, de toernooien zijn georganiseerd, dus een bestaand format. Casual moet je meer een groep hebben die gewoon lekker bij iemand thuis gaat spelen. Misschien dat hier zo'n groep is die nog iemand zoekt, maar als je regelmatig wilt spelen en geen eigen groep hebt zijn toernooien je grootste vriend denk ik. Het enige wat regelmatig naast of na de FNM wordt gespeeld is Commander.
Jan Jaap Vermeire
Level 2 judge
DCI 2072829033

Arjan
FNM Organizer Emeritus
Berichten: 1152
Lid geworden op: 23-09-2013 04:25

Bericht door Arjan » 16-10-2016 23:00

Hardtrack schreef:Welkom! Er word weinig casual gespeeld in winkels of cafes, de toernooien zijn georganiseerd, dus een bestaand format. Casual moet je meer een groep hebben die gewoon lekker bij iemand thuis gaat spelen. Misschien dat hier zo'n groep is die nog iemand zoekt, maar als je regelmatig wilt spelen en geen eigen groep hebt zijn toernooien je grootste vriend denk ik. Het enige wat regelmatig naast of na de FNM wordt gespeeld is Commander.
Er zijn wel mensen die casual spelen, maar die kennen elkaar niet zelden via de toernooitjes. Toernooitjes zoals vandaag (Dustin Sealed) zijn niet bv. ook niet zo serieus. Als je commander speelt vermoed ik dat je wellicht met een oproepje wel bij een groepje kan aansluiten.

Sneekskier
Newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 19-04-2017 18:11

Even voorstellen

Bericht door Sneekskier » 20-04-2017 09:19

Dag allemaal,

Ik ben Dax, zoals velen vroegah op de middelbare school veel gespeeld en sinds kort weer terug. Helaas zijn al mijn oude kaarten ooit verloren tijdens een verhuizing :'( dus op dit moment doe ik vooral mee met draften totdat ik mijn mtg bibliotheek weer een beetje heb uitgebreid. Woon tegenwoordig om de hoek bij de twee klaveren dus het moment om dit door te pakken!

Ik had trouwens nog een vraag over Monday night draft, waar kan ik daar meer over vinden op dit forum (prijzen tijden etc.)?

Alvast bedankt en tot snel!

Arjan
FNM Organizer Emeritus
Berichten: 1152
Lid geworden op: 23-09-2013 04:25

Bericht door Arjan » 21-04-2017 00:05

Hoi Dax,

Welkom terug! De maandagavonddraft wordt georganiseerd door Sven.
Begint standaard om 19:30, kosten zijn 12 euro voor een draft.

Je mag zelf (recente) boosters inleggen. Voor elk zelf ingelegde booster krijg je 3 euro korting. Er gaat per speler 1 booster in de prijzenpot.

Doorgaans krijgt de winnaar van een 8-mans draft 4 boosters, de verliezend
finalist 2, en verder iedereen met 2-1 1 booster.

Op maandag wordt geprobeerd spelers op sterkte in te delen. (Op de FNM wordt iedereen gemixt). Eventueel kan je zelf aangeven of je op een tafel voor beginners wil, of voor gevorderden.

Greetz,

Arjan

Sneekskier
Newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 19-04-2017 18:11

Bericht door Sneekskier » 30-04-2017 21:05

Top! Dank je wel Arjan!

Linkingit
Newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 24-08-2017 19:07

Bericht door Linkingit » 24-08-2017 19:12

Hey! Ik ben Ryan en ik ben 16 jaar. Ik ben nieuw bij magic heb een deck builder gekocht en ben benieuwd wat ik er van vind. Ben van plan om naar de the friday night magic de gaan morgen (als er meerdere mensen komen) dus tot op de forum of de fnm.

Arjan
FNM Organizer Emeritus
Berichten: 1152
Lid geworden op: 23-09-2013 04:25

Bericht door Arjan » 26-08-2017 00:45

Hoi Ryan,

Welkom op het forum en op de FNM. Ik hoop dat je een leuke avond hebt gehad. :wink:

Groeten,

Arjan

MichelMohr
Apprentice
Berichten: 6
Lid geworden op: 30-08-2017 14:33

Bericht door MichelMohr » 30-08-2017 14:38

Hallo, ik ben Michel, pas gearriveerd in Amsterdam. Sinds Coldsnap speel ik MTG, en mijn fav formaat is Modern. (abzan midrange momenteel)
Ik alter graag wat kaartjes, waar ik meestal wel een selectie van bijheb in mijn binder.
Naast magic hou ik mij vooral bezig met game dev, professioneel freelancer en eigen game.

Hopelijk ben ik aan het juiste adres voor jullie om gezellige, maar ook competitieve vrijdag avonden door te brengen.

Plaats reactie